Sunday, September 27, 2009

penat tp seronok

hari ini aku jalan-jalan ngan bebudak ni g jalan rayer lah orang kater kan...peeeh penatnyer aku tak tau nak cakap...mau taknyer dak din bawak keter sampai sakit pinggang aku di buatnyer....habis sumer diredahnyer....dier cakap kancil enjin bmw hahahahahahaha.....no comment....komen lelebih lak kang di tinggal nyer aku kat tepi jalan padan muker aku....road to muar...bunyi macam dekat tp kalu dah dari hujung ke hujung tak ke merentas melaker namer nyer tu....g muar g gmah k.leha rayer gmah dier makan mee rebusss....ingat dapat mee bandung orang muar buat tp telan jer lah orang dah kasi....g gmah budak medic rusia...g gmah rahmat k yang mengade2 tuu...makan kat tanjung agas murtabak singapore...pelik makan kat malaysia tp namer singapore....g gmah ated....habis sumer g lah npasni nak pk li barang ngn renew passport...flight 19 hb niiii....dah muler pikir beljar lak..mesir kota yang menjanjikan seribu satu ilmu pengetahuan islam....ok lah dah ngntuk lak....pasni coret lg....

0 comments: